Nowy wygląd sklepu! Skorzystaj z dodatkowego rabatu!

Darmowa dostawa od 200 zł brutto.

✉️ kontakt@senus.pl    📞 570 279 598

Zwroty i reklamacje

Zwroty:
1. Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w lub za pomocą drogi mailowej na kontakt@senus.pl w terminie czternastu dni od dnia objęcia przez konsumenta w posiadanie przedmiotu umowy.

Sklep internetowy senus.pl dopuszcza możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, lecz do zachowania tego terminu należy wysłać oświadczenia przed jego upływem.

Wzór odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
https://senus.pl/wp-content/uploads/2020/08/Formularz-odstapienia-od-umowy.pdf

Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na kontakt@senus.pl lub pisemnie na adres:

SENUS.PL – ZWROTY
Podkarpacka 8D
38-400 Krosno

2. Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się o przesłanie informacji o preferowanym sposobnie otrzymania ewentualnych należności (np. o aktualnym numerze konta bankowego, na który sklep internetowy dokona zwrotu należności).

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty dostawy do konsumenta, które to konsument poniósł w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu swojego zamówienia).

4. Zwracany towar Klient powinien odesłać na adres wskazany w ust. 1.

5. Sprzedający nie ponosi kosztów zwrotu Towaru przez Kupującego do Sklepu.

6. Sklep prosi Klienta, by w miarę możliwości odsyłał towar w oryginalnym opakowaniu.

7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  • dostarczania prasy;
  • usług w zakresie gier hazardowych
  • świadczenie usług rozpoczętych, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Reklamacje:
1. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.

Reklamację można wysłać drogą elektroniczną na kontakt@senus.pl lub pisemnie na adres:

SENUS.PL – REKLAMACJE
Podkarpacka 8D
38-400 Krosno

2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

3. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego Klient proszony jest o przesłanie reklamowanego Towaru i dokładne opisanie niezgodności towaru z umową.

4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca doprowadzi Towar do stanu zgodnego z umową, zgodnie z żądaniem Klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa nie będą możliwe Sprzedawca zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.

5. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

6. Klient może reklamować produkt posiadający wady:

korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – jeżeli została udzielona

lub

korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi będącemu jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. – określając sposób realizacji zobowiązań sklepu, Klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

Darmowa dostawa

dla zamówień od 200 zł

Bezproblemowe zwroty

do 14 dni od dostawy

Bezpieczeństwo zakupów

Szybkie i bezpieczne zakupy z Przelewy24.

Wygodne sposoby płatności

W tym m.in. przelewy online oraz BLIK.